Studiu Nielsen: 55% dintre consumatorii intervievati la nivel global cred ca au fost in recesiune in T2 2013

Studiu Nielsen: 55% dintre consumatorii intervievati la nivel global cred ca au fost in recesiune in T2 2013

Potrivit studiului Nielsen Global Consumer Confidence Index, peste jumatate dintre consumatorii intervievati au considerat ca sunt in recesiune in cel de-al doilea trimestru al anului. Totusi, acesta a fost cel mai scazut nivel raportat in doi ani (din T1 2011).

Nord-americanii au raportat cel mai mare declin trimestrial al numarului de persoane care considera ca au fost in recesiune, de 6 puncte procentuale, pana la 69 procente, cel mai scazut nivel din T3 2007, informeaza un comunicat emis de compania de research.

Procentul celor care cred ca sunt in recesiune a scazut in toate regiunile, exceptie facand doar America Latina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related