Parcul de distractii Divertiland, aparut in urma unei investitii de 25 de milioane de euro, e doar prima etapa de dezvoltare a proiectului initiat de Magic World Developments in Romania. Cea de-a doua, care va incepe in 2014 si care va duce investita totala la 100 milioane euro, va extinde complexul de la 7,2 la 42 ha de teren si va include facilitati outdoor si indoor pentru distractie pe tot parcursul anului. Am discutat cu Alexis Paizis (Director General, Divertiland), grecul care conduce afacerea inca de la lansare, despre ratiunile care au stat la baza deciziei de a investi pe o piata ca Romania, despre activitatile de promovare derulate pentru a pune Divertiland pe harta distractiei bucurestene nu doar pe perioada estivala, ci pe intreg parcursul anului, dar si despre perioada necesara pentru amortizarea unei astfel de investitii pe o piata aproape virgina.
Alexis Paizis (Divertiland): Vrem sa facem un parc de distractii care sa puna Romania pe harta divertismentului, cel putin la nivel regional
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare