"Bucura-te de fiecare moment petrecut acasa", tema catalogului IKEA 2014

"Bucura-te de fiecare moment petrecut acasa", tema catalogului IKEA 2014

IKEA a lansat catalogul pentru anul 2014 in Romania, ocazie cu care Mihaela Muresan (Marketing Manager, IKEA Romania), Daniela Stoican (PR Manager, IKEA Romania) si Cornel Oprisan (Retail Manager, IKEA Romania) au prezentat noutatile propuse de acest catalog si performantele intermediare ale magazinului din Romania in anul de catalog 2013.

Cel de-al 8-lea catalog distribuit in Romania are ca tema centrala “Bucura-te de fiecare moment petrecut acasa”, dupa ce anul trecut comunica axandu-se pe elementele decorative si accesoriile care sa dea o noua viata casei.

Citand ca sursa Studiul Calitatea Vietii in Romania (2010), reprezentantii companiei au spus ca 95% dintre romani isi petrec timpul liber uitandu-se la televizor, 79% se intalnesc cu prietenii si rudele, 62% citesc ziare si reviste, 56% se ocupa de treburi in gospodarie, 46% citesc literatura, 30% merg in excursii si 26% fac sport, concluzionand astfel ca mare parte dintre ei isi petrec mult din timpul lor liber in casa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related