Red Balloon Day - Cum strangi bani in timp ce cresti implicarea angajatilor

Red Balloon Day - Cum strangi bani in timp ce cresti implicarea angajatilor
Larisa Perde si Dana Dobrescu

O companie mare are pe parcursul unui an mai multe momente in care se strang fonduri pentru diverse cauze, astfel ca o campanie de fundraising pentru angajati e mereu o provocare pentru departamentul de comunicare sau HR. Am discutat cu Dana Dobrescu (Communication Manager, Unilever South Central Europe) si Larisa Perde (Communications Specialist, Unilever South Central Europe) despre Red Balloon Day si cum poti implica angajatii intr-o campanie de strangere de fonduri, generand in acelasi timp engagement, cu costuri minime de timp si de bani.

Red Balloon Day este o campanie Unilever aflata in Romania la a doua editie. Compania a incheiat la nivel global un parteneriat cu Salvati Copiii prin care sprijina cel mai mare proiect al organizatiei - Every One - care urmareste sa imbunatateasca viata a peste 2 milioane de copii si mame pana in 2016. 32.000 de angajati din 19 tari in care parteneriatul Salvati Copiii – Unilever este activ (printre care si Romania) sarbatoresc Red Balloon Day in aceeasi zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related