Programele educative propuse de McDonald’s copiilor: Peretele Digital, Cartile Interactive Digitale si Clubul de Vara

Programele educative propuse de McDonald’s copiilor: Peretele Digital, Cartile Interactive Digitale si Clubul de Vara

Peretele Digital, Cartile Digitale Interactive si Clubul de Vara sunt cele mai recente initiative McDonald’s dedicate copiilor, conform unui comunicat de presa emis de agentia McCann PR.

Peretele Digital din restaurantul McDonald’s Drumul Taberei este o platforma interactiva prin intermediul careia copiii pot experimenta diverse jocuri sau proiectii de imagini, atat individual, cat si impreuna cu familia si cu grupul de prieteni. Continutul digital este actualizat la fiecare campanie Happy Meal pentru a include o noua gama generica de jocuri.

Pe 16 august McDonald’s Romania a lansat Happy Readers, cea mai mare colectie de Carti Digitale Interactive, odata cu programul Happy Meal „Aventureaza-te cu familia in cautarea Strumpfitei!”. Colectia de carti a fost realizata de McDonald’s in parteneriat cu editura Dorling Kindersley si se adreseaza copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 8 ani. Cartile sunt disponibile atat in format digital pe site-ul www.happystudio.com sau pot fi descarcate pe telefoanele sau tabletele Apple sau Android, prin intermediul aplicatiei Happy Studio.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related