Barbatii celebri din campaniile romanesti

Barbatii celebri din campaniile romanesti

De multe ori brandurile aleg sa fie mai aproape de publicul lor prin colaborarea cu o persoana publica, actor, sportiv de performanta, artist sau om de divertisment. Companiile aleg o voce care sa le reprezinte valorile si sa le transmita mai departe. Asa se face ca tot mai multe vedete isi asociaza imaginea cu cea a unui brand.

In randurile de mai jos, am vorbit pe larg despre cateva dintre colaborarile pe care starurile masculine le-au avut cu brandurile pe care le-au reprezentat. Despre celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul masculin, dar si despre comportamentul de consum al barbatului vom vorbi pe 12 si 13 iulie la Marketing for Men 2013, o conferinta din seria SMARK KnowHow.

Horia Brenciu, poate unul dintre cei mai indragiti artisti, continua sa fie implicat in campania de promovare a produselor si serviciilor UPC Romania, in calitate de brand ambassador. In cel mai nou spot de teasing, Horia anunta “surprizele de toamna” pregatite de UPC.

Horia Brenciu nu a colaborat doar cu UPC, acesta fiind implicat in trecut intr-o campanie de promovare a lansarii paginii oficiale de Facebook Jacobs Kronung Romania. In cadrul campaniei, a fost realizata o aplicatie prin intermediul careia puteau fi trimise invitatii muzicale la cafea, in care Horia Brenciu canta pentru cei carora le erau adresate.

Un alt solist care a ales sa se asocieze cu UPC este Guess Who. Acesta a luat parte la actiunile de promovare ale proiectului Tech School, pentru care a realizat un spot TV, in cadrul caruia a fost utilizata si melodia "Tot mai sus". De asemenea, acesta a fost prezent si la tabara de vara Tech School.

Din seria artistilor care au colaborari promotionale cu companii de telecomunicatii, face parte si Smiley. Acesta este endorser pentru brandul Cosmote, promovand serviciile si produsele de telefonie. Campania de promovare a inclus platforma SmileyDelivery prin intermediul careia romanii isi puteau face cunoscute urarile catre prieteni, catre persoane iubite, si chiar catre sefi.

Prezentatorii Razvan Simion si Dani Otil au comunicat pentru brandul KFC Romania. Alaturi de Connect-R, au fost implicati intr-un concurs in care castigatorii puteau lua pranzul cu unul dintre cei trei, iar inscrierea se realiza prin intermediul aplicatiei de Facebook “SoGood VIP@KFC”.  Razvan si Dani au raspuns pozitiv si la invitatia celor de la Citroen pentru a deveni brand ambassadors pentru automobilele produse sub umbrela acestei marci.

Daniel Buzdugan si Mihai Morar (DJ, Radio ZU) au fost endorserii campaniei "Prinde hitul verii", care promova gustarile "Spring Snacks" de la Springtime. Componenta promotionala a campaniei a inclus un mecanism prin care clientii, care comandau unul dintre sortimentele gustarilor “Spring Snacks”, puteau castiga pe loc premii constand in produse sau, marele premiu, un scuter. Buzdugan si Morar au realizat mai multe “Controale de Gust” in restaurantele Springtime si i-au premiat pe clientii ce consumau gustarile din gama nou lansata.

Stefan Banica a fost protagonistul campaniei de comunicare Gilette, care promova pachetele de produse dedicate barbatilor. A fost realizat un clip TV, in care noile oferte erau prezentate prin intermediul unei melodii interpretate de artist.

Mai multe despre portretul barbatului consumator din Romania, precum si despre campanii de comunicare cu modalitati de integrare a insight-urilor in construirea strategiilor de comunicare vom vorbi pe 12 si 13 septembrie in cadrul conferintei Marketing for Men 2013.

Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHowDiscovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika si este sustinut de 360 RevolutionTrade Media,  Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related