Ipsos OTX: Ce-i determina pe utilizatorii platformelor de socializare sa apese butonul “Share”

Ipsos OTX: Ce-i determina pe utilizatorii platformelor de socializare sa apese butonul “Share”

La nivel global, utilizatorii care au share-uit continut in social media in ultima luna au cautat in primul rand sa distribuie lucruri interesante (61%), importante (43%) sau amuzante (43%), arata cel mai nou studiu IPSOS OTX realizat in 24 de tari.

In topul tarilor ai caror utilizatori mentioneaza ca principal motiv de distribuire a continutului in social media faptul ca au gasit lucruri interesante gasim China (76%), Indonezia (76%), Africa de Sud (74%), Turcia (71%), Rusia (68%), Spania (66%), Canada (65%), Marea Britanie (65%) si SUA (65%). Alte tari in care majoritatea respondentilor au declarat sa distribuie continut din acelasi motiv sunt: Brazilia, India, Australia, Argentina, Mexic, Suedia, Corea de Sud, Ungaria, Polonia, Italia, Japonia, Germania, Franta si Belgia. Singura tara care face exceptie este Arabia Saudita, ai carei respondenti sunt mai interesati ca altii sa afle lucrurile in care cred si cine sunt ei de fapt (65%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related