eMAG isi extinde portofoliul de produse comercializate prin introducerea unei categorii dedicate animalelor de companie

eMAG isi extinde portofoliul de produse comercializate prin introducerea unei categorii dedicate animalelor de companie

eMAG se extinde pe piata animalelor de companie lansand eMAG Petshop. Magazinul online ofera o gama larga de produse alimentare si accesorii pentru pisici, caini, pasari, pesti, reptile sau alte animale mici, informeaza un comunicat emis de retailer. Lansarea eMAG Petshop face parte din strategia companiei de a performa in ceea ce priveste comertul electronic si pe alte categorii de produse.

In cadrul noului magazin sunt disponibile branduri de mancare, dar si o gama larga de accesorii: de la odorizante si produse cosmetie la acvarii si mobila pentru animale, pana la jucarii, imbracaminte si medicamente deparazitare. Potrivit comunicatului, oferta de produse livrabile din stoc se va tripla in perioada imediat urmatoare lansarii noului magazin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related