Marketing for Men 2013 – ultimele zile de inscrieri la singurul eveniment din Romania dedicat intelegerii shopper-ului masculin

Marketing for Men 2013 – ultimele zile de inscrieri la singurul eveniment din Romania dedicat intelegerii shopper-ului masculin

Au mai ramas 5 zile de inscriere la Marketing for Men 2013 – o conferinta din seria SMARK KnowHow adresata industriei marcomm ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si caracteristicile barbatului roman pentru prima data in tara noastra.

Conferinta include o componenta puternica de research, cu prezentari ale unor cercetari locale si regionale referitoare la publicul masculin ce nu au mai fost dezvaluite pana acum. Vom afla despre barbati si din rezultatele unor studii de piata realizate pentru acest target la nivel de regiune si tara.

Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport “Species”, ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu (Lighthouse Group) va prezenta in exclusivitate primele rezultatate ale raportului “Men in Romania”, ce urmeaza sa se lanseze in curand.

Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezinta un studiu referitor la perceptia barbatilor romani despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurta analiza a comportamentului masculin in magazin, plecand de la factorii de influenta si continuand cu identificarea stimulilor, a barierelor de achizitie si descrierea propriu-zisa a procesului decizional.

Printre temele generale abordate la conferinta de catre specialistii in research, marketing si comunicare, se numara:

- Portretul consumatorului barbat din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, noua preocupare a barbatilor pentru dezvoltarea si ingrijirea imaginii personale;

- Felul in care se raporteaza barbatii la cumparaturi;

- Influenceri, ambasadori de brand si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul masculin;

- Influenta asupra deciziei de cumparare si gestionarea bugetului gospodariei;

- Abordari ale diferitelor target-uri masculine;

- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de success.

Ultima zi de inscriere este miercuri, 11 septembrie. Mai multe detalii despre subiectele abordate, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferintei.

Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Discovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este leathered by Unika si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Despre UNIKA

UNIKA este unul dintre cei mai importanti producatori autohtoni de obiecte din piele pentru industria de advertising: agende, genti, packaging, albume foto si altele. Cum barbatii sunt consumatori importanti de asemenea produse premium, UNIKA s-a alaturat unicului eveniment dedicat marketingului pentru barbati, Marketing for Men, pentru a aduce informatii si inspiratie despre produsele din piele adresate barbatilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related