Last Minute Call pentru conferinta Marketing for Men

Last Minute Call pentru conferinta Marketing for Men

Saptamana aceasta, pe 12 si 13 septembrie, SMARK KnowHow organizeaza Marketing for Men - primul eveniment de business dedicat exclusive intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman.

De astazi si pana miercuri, 11 septembrie 2013, inclusiv, abonamentele full-pass pentru ambele zile de conferinta sunt disponibile la un pret special, last minute call, cu 15% mai mic.

De asemenea, la inscrierea a minim 3 angajati dintr-o companie, se aplica un discount de 10%, iar membrii IAA & UAPR beneficiaza de un discount special de 15%.

Conferinta reuneste specialisti locali in imagine publica, mass-media, psiho-sociologie, research si marcomm care vor analiza pe parcursul celor doua zile atitudinile, profilul de consumator si caracteristicile de achizitie, dar si schimbarile inregistrate in stilul de viata ale barbatului roman.

In prima zi, discutiile se vor axa pe schimbarile de comportament inregistrate de specialisti si rezultate ale unor studii de piata locale si regionale legate strict de target-ul masculin.

Astfel, Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport “Species”, ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA.

Laura Jimbu (Lighthouse Group) va prezenta in exclusivitate primele rezultatate ale raportului “Men in Romania”, ce urmeaza sa se lanseze in curand.

In a doua zi vom analiza campanii locale ce au targetat cu succes barbatii. Dan Sendroiu (Head of Strategy, BBDO Group) va detalia strategia Dacia, Alex Badila (Managing Director, Publicis) va explica noua platforma de comunicare SKOL, iar Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising) completeaza discutia cu o serie de exemple de promotii creative adresate barbatilor din toata lumea, printre care se numara si campania Baumax din Romania.

Discutiile includ si un trend ce incepe sa devina foarte important pentru barbatii din Romania – grija pentru imagine si vestimentatie. Aceasta tema va fi detaliata de catre Laszlo Nagy (blogger, stilmasculin.ro), Cezar Ionascu (Consultant de imagine, Domni de Romania), Alex Moise si Alex Dragan (fondatori SARTO made to measure).

Detalii despre programul complet, speakeri, teme de discutie si inscrieri sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHowDiscovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este leathered by Unika si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Catavencii, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Despre UNIKA

UNIKA este unul dintre cei mai importanti producatori autohtoni de obiecte din piele pentru industria de advertising: agende, genti, packaging, albume foto si altele. Cum barbatii sunt consumatori importanti de asemenea produse premium, UNIKA s-a alaturat unicului eveniment dedicat marketingului pentru barbati, Marketing for Men, pentru a aduce informatii si inspiratie despre produsele din piele adresate barbatilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related