We Are Here: Cum raspunde publicul la finantarea proiectelor creative din Romania

We Are Here: Cum raspunde publicul la finantarea proiectelor creative din Romania

Cand Institutul Cultural Roman anunta in martie ca renunta la finantarea unora dintre cele mai importante evenimente culturale romanesti, Andrei Dumitrescu si Irina Caraivan si-au spus ca e momentul sa lanseze un proiect care sa sprijine aceste evenimente prin implicarea publicului.

Dupa 10 zile, lansau campania de crowdfunding We Are Here, care isi propunea sa sustina opt festivaluri-reper romanesti (Anim’est, Next, Ideo Ideis, SoNoRo, Kinodiseea, Green Hours International Jazz, Street Delivery, Temps D’images) ce nu mai primeau finantare din partea ICR. Campania a functionat in regim de proiect pilot. Rezultatele pe care le-a adus, alaturi de peste 15 cereri din partea altor festivaluri care isi doreau aceasta sursa de finantare alternativa, i-au facut pe initiatorii ei sa continue proiectul, cu toate ca Romania nu este foarte familiarizata cu programele de crowdfunding.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related