Tinerii din Romania si din toata lumea sunt de cele mai multe ori blamati. Au fost acuzati in repetate randuri ca ar fi hipsteri, pierde-vara, iresponsabili sau inculti. Ruptura dintre generatii a existat dintotdeauna, dar aparitia internetului a marcat si mai mult felul in care tinerii de azi percep lumea si, ca urmare, felul in care aleg sa traiasca.
Pentru a intelege mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din generatia Y, SMARK KnowHow organizeaza pe 21 si 22 octombrie a doua editie a conferintei Romanian Youth Focus, singurul eveniment din Romania dedicat intelegerii profilului tinerilor din aceasta generatie. Generatia Y e inca un mister la nivel global pentru multi marketeri si advertiseri, iar piata locala nu face exceptie. Relatia acestor tineri cu cu brand-urile este diferita fata de cea pe care o aveau parintii sau bunicii lor.
Pentru a asigura acoperirea temelor acestui subiect, in perioada 24 septembrie – 1 octombrie, invitam specialistii in marketing, research, advertising si alte domenii conexe (sociologie, antropologie, NLP, branding) sa trimita propuneri de subiecte si prezentari pe adresa [email protected].
Cele mai interesante propuneri trimise vor fi adaugate in programul conferintei Romanian Youth Focus 2013. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile ce abordeaza urmatoarele teme:
- Portretul tanarului roman de astazi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;
- Relatia tinerilor din generatia Y cu brand-urile si cum difera aceasta de cea pe care o intalnim la alte generatii
- Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;
- Influenceri, ambasadori de brand, celebrity endorsement si product placement in comunicarea cu tinerii;
- Influenta asupra deciziei de cumparare si rutele pe care brand-urile trebuie sa le abordeze pentru a-i fideliza;
- Best practice: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes adresate publicului tanar.
De asemenea, propunerile de noi subiecte sunt incurajate in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
SMARK KnowHow este o serie de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru specialistii marcomm, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.