Studiu Exact Cercetare si Consultanta: date pentru retailerii care vor sa isi extinda serviciile in online

Studiu Exact Cercetare si Consultanta: date pentru retailerii care vor sa isi extinda serviciile in online

35% dintre utilizatorii de internet din mediul urban din Romania ar comanda online produse proaspete daca acestea ar fi oferite de marii retaileri, fata de doar 2% cumparatori actuali, se arata intr-un studiu realizat de Exact Cercetare si Consultanta si prezentat de Graffiti PR. Notorietatea retailerului ar inlatura temerile ca neincrederea in calitatea, prospetimea si igiena garantate de un magazin online in cazul livrarii produselor alimentare proaspete.

Principalele avantajele percepute asupra cumparaturilor online sunt economia de timp (cel mai important beneficiu pentru 80% dintre respondenti), livrarea produselor oriunde in tara (35%) si posibilitatea compararii preturilor (30%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related