Fratelli: cum fidelizezi un public aflat mereu in cautarea noului

Fratelli: cum fidelizezi un public aflat mereu in cautarea noului

In anul 2005, asociatii Daniel Caramihai, Liviu Popescu, Mihai Popescu si Nicolae Mergeani au deschis cafeneaua Fratelli EspressoBar. De aici si pana la deschiderea celorlalte localuri Fratelli a mai fost un sigur pas. Astazi business-ul Fratelli are o cifra de afaceri de 6 milioane de euro si se bucura de recunoasterea publicului, anul trecut fiind desemnat "Cel mai bun club" in cadrul Galei Premiilor Food&Bar, iar anul acesta primind distinctia "Club of the Year" in cadrul Galei Excellence Awards Ceremony – Hotel, Tourism&Leisure. Pe scena Fratelli eu evoluat artisti precum Hurts, Mattafix, Reamonn, Macy Gray, Melanie Fiona, Vaya con Dios, The Asteroids Galaxy Tour sau Madcon.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related