Daniel Buzdugan si Mihai Morar, endorseri in campania de comunicare a promotiei "Asculta sunetul castigator Doncafe"

Daniel Buzdugan si Mihai Morar, endorseri in campania de comunicare a promotiei "Asculta sunetul castigator Doncafe"

Cea mai noua campanie promotionala Doncafe, "Asculta sunetul castigator Doncafe", premiaza participantii care inscriu coduri de pe paharele de cafea primite la automatele Doncafe, arata un comunicat emis de agentie.

Codurile promotionale pot fi inscrise pe site-ul  sunetuldoncafe.ro, pe pagina de Facebook Doncafe sau prin SMS la 1740. Participantii trebuie sa pastreze paharele primite pentru a valida codul.

Marele premiul este in valoare de 10.000 de euro si se acorda prin tragere la sorti. Alte premii oferite in cadrul promotii sunt cele 3 premii zilnice in valoare de 100 de euro si cani Flip Duo pentru primii 100 de participanti care inscriu cel putin 35 de coduri, se precizeaza pe site-ul promotiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related