Fashion Days are o noua pozitionare de brand, care vine odata cu schimbarea identitatii vizuale, strategia fiind dezvoltata impreuna cu Leo Burnett Berlin, anunta un comunicat din partea The Practice. Noua pozitionare la nivel regional pleaca de la premisa ca fiecare zi este o noua experienta - „Every day is a fashion day” – brandul dorindu-si sa fie perceput ca mai mult decat un club de cumparaturi, si sa devina o sursa de inspiratie zilnica in materie de fashion si stil.
"Pentru noi fiecare dimineata incepe cu aceeasi convingere: moda si stilul vorbesc despre a imbratisa si inspira schimbarea. Dar cel mai important: influenteaza schimbarea. Noul nostru brand manifesto subliniaza faptul ca odata cu schimbarile aduse de fenomenul fashion, ai ocazia de a te reinventa si puterea de a fi cine vrei tu, in fiecare zi.[...] Ne invitam utilizatorii sa fie inspirati si sa aleaga mesajul pe care vor sa il transmita prin stilul lor personal, in fiecare zi" spune Christiane Arnscheidt (Chief Markets Officer, Fashion Days).