Pozitionarea de brand actuala a Fashion Days pleaca de la premisa ca fiecare zi este o noua experienta

Pozitionarea de brand actuala a Fashion Days pleaca de la premisa ca fiecare zi este o noua experienta

Fashion Days are o noua pozitionare de brand, care vine odata cu schimbarea identitatii vizuale, strategia fiind dezvoltata impreuna cu Leo Burnett Berlin, anunta un comunicat din partea The Practice. Noua pozitionare la nivel regional pleaca de la premisa ca fiecare zi este o noua experienta - „Every day is a fashion day” – brandul dorindu-si sa fie perceput ca mai mult decat un club de cumparaturi, si sa devina o sursa de inspiratie zilnica in materie de fashion si stil.

"Pentru noi fiecare dimineata incepe cu aceeasi convingere: moda si stilul vorbesc despre a imbratisa si inspira schimbarea. Dar cel mai important: influenteaza schimbarea. Noul nostru brand manifesto subliniaza faptul ca odata cu schimbarile aduse de fenomenul fashion, ai ocazia de a te reinventa si puterea de a fi cine vrei tu, in fiecare zi.[...] Ne invitam utilizatorii sa fie inspirati si sa aleaga mesajul pe care vor sa il transmita prin stilul lor personal, in fiecare zi" spune Christiane Arnscheidt (Chief Markets Officer, Fashion Days).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related