Pana la finalul lui 2013, Homeycomb.ro va marca un turnover de 1.500.000 euro

Pana la finalul lui 2013, Homeycomb.ro va marca un turnover de 1.500.000 euro

Homeycomb.ro, primul site de vanzari home&deco din Romania, va ajunge la un turnover de 1.500.000 euro pana la finalul anului, dupa ce in septembrie traficul de pe site a depasit 400.000 de vizitatori unici pe luna, cu o conversie a vanzarilor intre 3% si 5%, arata un comunicat emis de Violet Communication.

Conceput ca un club privat, comunitatea membrilor inregistrati pe site primesc zilnic un newsletter prin care sunt informati despre campaniile si produsele care beneficiaza de oferte. Discountul ajunge pana la 70% pentru cele mai noi colectii ale unor branduri internationale.

"Conceptul de flash sales se bazeaza pe o cantitate limitata de produse, oferite pe o perioada determinata de timp, cu un discount foarte mare. Avem buyeri specializati care cauta in toata lumea produsele care urmeaza sa fie incluse in campaniile zilnice. Altfel spus, homeycomb.ro se caracterizeaza prin: preturi accesibile, timp economisit si peste 1000 de branduri disponibile", a declarat Cristina Miu (Director, Homeycomb.ro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related