Avand peste 100 de ani de traditie, Napolact se mandreste cu laptele din inima Ardealului, cu o textura aparte si incearca sa se diferentieze prin calitatea produselor. Insa pe o piata in care consumul de lactate scade cu 7% de la un an la altul, brandul a simtit nevoia unei actiuni care sa reactiveze consumatorul si care, pe termen lung, sa revitalizeze piata. De aceea, incepand cu luna aprilie, pe rafturile magazinelor au inceput sa apara produse Napolact cu o infatisare noua. Aceasta schimbare a ambalajului este sustinuta de o campanie 360 si de lansari de produse noi, care sa raspunda nevoilor consumatorului modern. Despre campania menita sa intareasca pozitia Napolact pe mesele consumatorilor ne-a povestit Razvan Orbulescu (Marketing Director, FrieslandCampina Romania), care are o experienta de aproximativ 13 ani in industrie.
Razvan Orbulescu (FrieslandCampina): Un roman consuma lapte o data la 9 zile si branza la 30 de zile
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare