De la inceputul lui octombrie, Julius Meinl Romania e intr-o misiune lirica: campania lansata de brand, "Poezia poate face lumea mai buna", urmareste readucerea poeziei in vizorul publicului larg si asociaza cafeaua cu inspiratia si literatura. Totul a inceput cu metroul poetic, cand un tren din subteranul Bucurestiului a fost tapetat cu mii de post-it-uri umplute de versuri si lasat sa circule vreo doua zile asa, spre incantarea calatorilor. Al doilea episod din poveste s-a intamplat pe 25 octombrie, cand in optzeci de cafenele din tara, romanii au putut sa-si plateasca o cafea prin poezie. Ziua a inceput intr-un local din centrul Bucurestiului, unde cativa poeti si cativa reprezentanti Julius Meinl au vorbit despre cum versurile pot schimba lumea. Printre ei era si Katharina Bartas care ocupa pozitia de International Brand Manager al brandului care inspira poeti din 1862. Dupa ce cafelele platite cu poezie s-au baut, am mai comandat una si am invitat-o pe Katharina la o discutie despre Julius Meinl, despre tarile pe care le coordoneaza si despre diferentele dintre piata din Romania si cele din restul Europei.
La o discutie cu Katharina Bartas (Julius Meinl) despre particularitatile pietei de cafea din Romania
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare