Zonga are o noua identitate vizuala si un design imbunatatit

Zonga are o noua identitate vizuala si un design imbunatatit

Zonga, serviciul care da utilizatorilor acces la un continut muzical extins, are acum o noua identitate vizuala, precum si un design imbunatatit, pentru o utilizare mai intuitiva, informeaza un comunicat emis de Vodafone. In plus, aplicatia are acum un continut mai bogat de melodii, ajungand la 20 de milioane de piese ale artistilor romani si internationali.

Noua verisiune a aplicatiei este optimizata pentru tabletele cu sistemul de operare Android. Utilizatorii pot asculta online sau offline muzica dorita, posturile radio Zonga, personalizate in functie de istoric si genurile preferate. si beneficiaza de o lista sociala, ce include melodiile ascultate de prietenii de pe Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related