Cea de-a doua editie a conferintei Brand Activation Strategy, un eveniment parte din seria de conferinte SMARK KnowHow, se va desfasura pe 27 si 28 noiembrie, la Hotel Ramada Majestic si isi propune sa aduca in discutie felul in care un brand creeaza o legatura pe termen lung cu consumatorii finali, prin experiente memorabile si platforme de comunicare coerente.
Pe parcursul celor doua zile speakerii vor aborda si dezbate urmatoarele subiecte:
- Activarea de brand – considerente strategice : imagine sau vanzari?
- Modalitati de targetare in activarile de brand
- Tipuri de studii de piata folosite pre si post campanii de activare
- Campanii de activare de succes
- Mijloace de masurare a rezultatelor unei campanii de activare, in diferite canale
Conferinta este structurata in 4 paneluri, urmarind drumul de la nevoia de marketing pana la campania finala vazuta de consumatori. Astfel, in prima zi vom avea un panel de Brand Building, in care vom intelege cum se construiesc platformele si activarile de brand in cadrul companiilor, si un panel de Trade Development, in cadrul caruia vom afla care sunt cele mai noi tehnologii de plasare la raft si cum trebuie sa continuam experienta brand-ului in magazin.
Im cea de-a doua zi vom muta discutia in zona agentiilor. Primul panel, Strategic Insights, va prezenta modalitati noi de research si rezultate ale unor rapoarte de cercetare folositoare departamentelor de planning din agentii. Se vor prezenta cateva din rezultatele raportului "De la raft in farfurie. In bucataria romanilor", realizat de Nielsen sub umbrela SMARK Research, ce investigheaza felul in care s-au schimbat sau transformat obiceiurile culinare ale romanilor.
In a doua parte a zilei, panelul de Creative Media va lua in discutie felul in care e perceputa de catre consumatori creativitatea unei platforme de brand si cum pot oamenii de marcomm sa profite creativ de noile tehnologii aparute in domeniu.
Inscrierile se pot face pe un singur panel sau pe mai multe. Pana pe 18 noiembrie inclusive biletele sunt disponibile la un pret special, cu 20% mai mic. Mai multe detalii despre program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.
Brand Activation Strategy 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Evenimentul este activat de VERLA. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Catavencii, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine, Money.ro si Radio Guerrilla.