Vincon Romania a lansat Egregio, gama de vinuri super premium adresata publicului tanar

Vincon Romania a lansat Egregio, gama de vinuri super premium adresata publicului tanar

Vinul aduce oamenii impreuna. Asta si-a propus Vincon Romania la evenimentul de lansare al Egregio, cea mai noua gama din portofoliul companiei. Curiosi, invitatii au ascultat cu atentie indicatiile somelierului prezent la eveniment Sergiu Nedelea, incercand sa inspire si sa guste fiecare dintre aromele ascunse in sticle.

Conform Directorului General Vincon Vrancea Dan Danescu, prezent si el la eveniment, segmentul super premium este intr-o continua evolutie la noi in tara. In acelasi timp, consumatorii devin din ce in ce mai exigenti. In acest context, Vincon Romania isi propune sa construiasca o perceptie pozitiva in jurul vinului tanar. Daca ne-am obisnuit sa asociem vinul cu traditia si vechimea, Vincon vine impotriva acestui curent, lansand un vin contemporan, care satisface gusturile celor mai rafinati bautori de vin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related