Prin "Performanta inspira", noua campanie a brandului, Petrom vrea sa arate tuturor cat de importanta e puterea exemplului. Construita in jurul rezultatelor excelente pe care le-a avut compania in ultimii cinci ani, atat din perspectiva de business, cat si in zona de responsabilitate sociala, campania se aliniaza celorlalte proiecte de comunicare corporate ale brandului. Despre strategia din spatele performantei care inspira am vorbit cu Liliana Stanculet (Corporate Brand Manager, Petrom), care ne-a povestit cat de mult se implica cea mai de succes companie romaneasca in dezvoltarea campaniilor de comunicare, care au fost obiectivele proiectului si ce alte parti au fost implicate in proces. Despre "Performanta inspira" am vorbit si cu Leo Burnett, puteti sa aflati aici cum a decurs procesul de lucru in agentie.
Liliana Stanculet (Petrom) despre campania "Performanta inspira": Ne-am consultat cu echipa de creatie si productie pana la ultimele detalii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Comentarii