GolinHarris pentru KFC si Pizza Hut: 70.000 de euro stransi in cadrul campaniei “Vreau in clasa a noua”

GolinHarris pentru KFC si Pizza Hut: 70.000 de euro stransi in cadrul campaniei “Vreau in clasa a noua”

"Vreau in clasa a noua", campania de CSR a KFC si Pizza Hut Romania, s-a desfasurat pe parcursul lunii octombrie si a avut ca scop strangerea de fonduri pentru programul World Vision. GolinHarris a promovat campania de strangere de fonduri printr-o strategie dedicata de comunicare, care a inclus actiuni de media relations, social media si VIP engagement, arata un comunicat din partea agentiei.

Campania a constat, in principal, intr-o serie de actiuni dedicate strangerii de fonduri destinate copiilor din mediul rural care nu isi pot continua studiile la liceu, actiuni desfasurate in restaurante. Proiectul a beneficiat de sustinerea mai multor vedete, printre care Dani Otil, care a lucrat pentru o zi intr-unul din restaurante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related