Banca Transilvania investeste 10.000 euro pentru educatia financiara a copiilor

Banca Transilvania investeste 10.000 euro pentru educatia financiara a copiilor

Banca Transilvania investeste 10.000 euro in programul Ken Money, proiect de educatie financiara si antreprenoriala pentru copii, derulat impreuna cu KEN Academy, informeaza un comunicat emis de BT. Programul are loc in aproximativ 30 de scoli de stat si private din Bucuresti. In final, aproape 2.000 de elevi din clase I-VIII vor lua parte la cursuri.

Ce sunt banii, cum sunt castigati, la ce anume sunt folositi, care sunt functiile acestora – sunt  subiectele care vor fi abordate impreuna cu copiii, prin cursul Ken Money. Trainerii sunt profesori, psihologi si psihopedagogi, romani si straini. Programul se desfasoara pe parcursul a 10 saptamani, in perioada noiembrie 2013 – ianuarie 2014.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related