Pentru a analiza asteptarile consumatorilor de Black Friday 2013, Domo a derulat in perioada 1-15 noiembrie un sondaj online completat de 4642 de persoane. Rezultatele acestuia au contribuit la adaptarea ofertei si imbunatatirea experientei de cumparare din magazinele Domo, arata un comunicat emis de DC Communication.
Astfel, in topul produselor pe care consumatorii intentioneaza sa le achizitioneze de Black Friday se afla tabletele (26,4%), urmate de televizoare (24,4%), telefoane (21%) si laptop-uri (18,3%).
Studiul realizat de Domo a sondat si sumele alocate de consumatori pentru cumparaturile de Black Friday, iar rezultatele arata ca cea mai mare parte a respondentilor si-au planificat achizitii de sub 1000 de Lei (32,6% intre 500-1000 Lei, iar 27% sub 500 Lei), urmate de bugete intre 1500-2000 de Lei (19,5 %) si 1500-2000 Lei (11,8%), doar 9% planificand un buget de peste 2000 de Lei.