Cum reusesc magazinele autohtone de la coltul blocului sa se lupte cu marile lanturi de retail

Cum reusesc magazinele autohtone de la coltul blocului sa se lupte cu marile lanturi de retail

Daca ne gandim la magazinele de proximitate e foarte greu sa nu ne vina in minte Mega Image sau Carrefour Express, a caror expansiune este vizibila uneori si de la o saptamana la alta. In aceste conditii, este din ce in ce mai greu pentru lanturile mici de magazine de proximitate sa razbata. Feliciu Paraschiv (Paco) si Gabriel Sandu (For Family), doi proprietari de astfel de lanturi de convenience stores, povestesc care sunt provocarile unui astfel de business la nivel local, dar si care sunt totusi avantajele lor in lupta cu marii retaileri de la coltul blocului.

Feliciu Paraschiv, proprietarul retelei de supermarketuri Paco din Vrancea, detine magazine care au o suprafata intre 300 si 1.000 mp. Cu toate ca dimensiunea ar putea sa fie un motiv pentru a nu incadra unitatile in categoria celor de proximitate, Feliciu precizeaza o serie de alte criterii care le diferentiaza de marile magazine: asezarea in mijlocul unor cartiere importante, in locul fostelor retele alimentare din perioada comunista, si relatia stransa cu clientii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related