“Au trecut deja 3 ani de cand ai calatorit cu Vola.ro si vrem sa-ti dam mai multe motive sa-ti planifici o noua calatorie” – suna mesajul pe care Vola.ro il trimitea prin e-mail vechilor clienti in urma cu mai putin de o saptamana. In pregatirea pentru sarbatorile de iarna, agentia de online travel s-a hotarat sa fie mai atractiva pentru clientii care au interactionat deja cu Vola.ro. Solutia a constat in trimiterea unor mesaje prin care sa le aminteasca de ultima calatorie rezervata prin Vola.ro, incurajandu-i in acelasi timp sa se aboneze la newsletter pentru a beneficia de un voucher de 20 de euro. Am discutat cu Daniel Truica (Managing Director, Vola.ro) despre obiectivele acestei campanii, dar si despre trendurile existente pe piata de online travel in materie de strategii de atragere a clientilor.
Stim ce-ai facut acum 3 ani, asa ca e cazul sa te abonezi la newsletter
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare