Anul acesta Flanco a mutat Black Friday cu o saptamana mai devreme. Despre motivele din spatele acestei decizii si despre asteptarile pe care le au de la editia de anul acesta am stat de vorba cu Violeta Luca (CEO, Flanco Retail).
SMARK: Cum a aparut decizia de a muta Black Friday cu o saptamana? Sunt cifre care au stat la baza acestei decizii?
Violeta Luca: Decizia de a organiza Black Friday in zilele 22-24 noiembrie, a venit in mod firesc gratie modelului nostru de business care are in centru satisfactia clientilor. Black Friday este un eveniment de shopping, in care punctele de atractie sunt date de ofertele comerciantilor si nu are o data fixa. Istoria Black Friday in sine mentioneaza doua origini: una legata, intr-adevar, de Thanksgiving, care e o sarbatoare pur americana, dar si alta, legata pur si simplu de inceputul sezonului de cumparaturi inainte de Craciun. Vorbind despre un eveniment comercial, anul acesta am urmarit ca Black Friday sa nu se suprapuna cu un weekend in care romanii sarbatoresc si Ziua Nationala, si Sfantul Andrei. Sunt doua zile foarte importante, pe care lumea le asteapta ca sa se relaxeze sau sa asiste la festivitati, nu sa participe la un iures al cumparaturilor.