Marian Alecsiu despre decizia F64 de a muta Black Friday pe 22 noiembrie

Marian Alecsiu despre decizia F64 de a muta Black Friday pe 22 noiembrie

F64 vine anul acesta in intampinarea pasionatilor de fotografie care s-au plictisit de camera lor, sau care vor sa-si reintregeasca colectia de accesorii, mutand Black Friday cu o saptamana mai devreme.

Despre motivele din spatele acestei decizii si despre asteptarile pe care le au de la editia de anul acesta am stat de vorba cu Marian Alecsiu (Co-fondator, F64).

SMARK: Cum a aparut decizia de a muta Black Friday cu o saptamana? Sunt cifre care au stat la baza acestei decizii?
Marian Alecsiu: Primim intrebari despre produsele care vor intra in campania de Black Friday inca de la inceputul verii. Astfel ne-am hotarat sa incepem mai devreme. Clientii nostri sunt tot mai nerabdatori si ne dorim sa venim in intampinarea lor cu aceasta campanie si sa-i vedem cat mai multumiti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related