F64 vine anul acesta in intampinarea pasionatilor de fotografie care s-au plictisit de camera lor, sau care vor sa-si reintregeasca colectia de accesorii, mutand Black Friday cu o saptamana mai devreme.
Despre motivele din spatele acestei decizii si despre asteptarile pe care le au de la editia de anul acesta am stat de vorba cu Marian Alecsiu (Co-fondator, F64).
SMARK: Cum a aparut decizia de a muta Black Friday cu o saptamana? Sunt cifre care au stat la baza acestei decizii?
Marian Alecsiu: Primim intrebari despre produsele care vor intra in campania de Black Friday inca de la inceputul verii. Astfel ne-am hotarat sa incepem mai devreme. Clientii nostri sunt tot mai nerabdatori si ne dorim sa venim in intampinarea lor cu aceasta campanie si sa-i vedem cat mai multumiti.
SMARK: Ce masuri luati ca sa va ridicati la inaltimea asteptarilor consumatorilor din perspectiva numarului de produse, capacitatea site-ului de a rezista numarului mare de vizitatori, modalitati de plata, reduceri de preturi?
Marian Alecsiu: Avem peste 200 de repere in oferta de Black Friday, cu stocuri ce ajung la 10.000 de unitati. Am suplimentat resursele, atat cele dedicate infrastructurii de servere, cat si cele umane. Magazinul si departamentul de procesare comenzi vor avea efectivul triplat. Call centerul va fi activ non-stop, avem peste 100 de persoane disponibile, asa ca in cazul in care site-ul intampina greutati, utilizatorii sunt invitati sa sune la call center (021 270 00 50) pentru a-si inregistra comanda.
SMARK: Cum va asteptati sa evolueze numarul de clienti anul acesta fata de editiile anterioare?
Marian Alecsiu: Ne asteptam la o dublare a comenzilor si implicit a clientilor.
SMARK: Care credeti ca vor fi cele mai cerute produse?
Marian Alecsiu: DSLR-urile si accesoriile de DSLR precum obiective, blituri, carduri.
SMARK: La ce numar de comenzi va asteptati?
Marian Alecsiu: Acesta este al treilea an in care organizam Black Friday si la fiecare editie am inregistrat un record, atat in ceea ce priveste numarul de accesari ale site-ului, cat si cel de comenzi sau clienti noi. Desigur, ne asteptam la o crestere consistenta fata de anul trecut.
SMARK: La ce trafic pe site va astepti?
Marian Alecsiu: Ne asteptam la o dublare a traficului, comparativ cu anul trecut, in aceeasi campanie.
SMARK: Cum a performat brandul anul trecut in aceeasi perioada?
Marian Alecsiu: Anul trecut au fost de 10 ori mai multi vizitatori decat intr-o zi normala. Au fost inregistrate 5.700 de comenzi.