Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani: Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike si LG

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani: Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike si LG

Biz si Ipsos Research au lansat “Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani”, informeaza un comunicat emis de Biz. Potrivit acestui studiu, brandurile aflate in fruntea clasamentului sunt Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike si LG.

La realizarea studiului, Ipsos Research si-a propus sa inteleaga dimensiunile inovatiei, precum si sa identifice diferentele intre cum definesc expertii inovatia si cum este in final perceputa de catre consumatori.

Studiul a fost realizat in perioada septembrie – octombrie 2013 pe o baza totala de respondenti de 1200 de persoane. Eroarea totala de esantionare este de ±2,8% pentru un interval de incredere de 95%. In etapa cantitativa, metoda de culegere a datelor a constat in intervievare online pe baza panelului Ipsos Romania. Chestionarul a avut o lungime medie de 30 minute. Studiul este reprezentativ pentru populatia urbana a Romaniei, femei si barbati cu varste cuprinse intre 18-45 ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related