Asociatia OvidiuRo, cu sprijinul GSK Romania, a ajuns la jumatatea perioadei de implementare a programului Impreuna pentru o sanatate mai buna - componenta de sanatate a programului Fiecare copil in gradinita, un proiect ce se desfasoara pe o perioada de trei ani. In baza finantarii de 150.000 de euro a fost posibila dezvoltarea unor proiecte locale ce au vizat controale medicale periodice, realizarea vaccinarilor obligatorii, sprijinirea parintilor pentru a cumpara medicamente pentru copii, facilitarea activitatii mediatorilor sanitari si programe de educatie pentru sanatate si igiena cu copiii si parintii lor. Acesta nu este singurul proiect de CSR in care compania farmaceutica se implica. Prin European Community Parnerships, un program european al GSK, compania ofera suport mai multor initiative locale de sanatate si infrastructura in sanatate, pentru Romania, Bulgaria, Ungaria si Slovacia. Adelina Nedelcu (Communication Executive Pharma PR&Marketing Europe, GSK) povesteste despre platforma de CSR GSK si modalitatea in care sunt alese proiectele in care compania se implica, dar si despre modul in care sunt incurajati angajatii sa participe la actiuni de voluntariat.
Cum raspunde GSK problemelor de sanatate ale romanilor
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare