Concluzii de la prima editie retailArena

Concluzii de la prima editie retailArena

Pe 19-20 noiembrie a avut loc prima editie retailArena, un eveniment Wall-Street.ro dedicat comertului traditional si online.

In cadrul primei zile a retailArena s-a discutat despre contextul actual din industria de retail din Romania si a fost facuta o retrospectiva a ultimilor 5 ani.

Astfel, potrivit unui studiu GfK prezentat la eveniment, retailul modern a urcat de la 41% din total in 2008 la 53% din total in primul semestru din 2013. Fata de anul 2000, ponderea comertului modern de cumparaturi de bunuri de larg consum a crescut: datele GfK arata ca in 2000, comertul modern reprezenta doar 9% din total, restul fiind acoperit de comertul traditional. De asemenea, datele companiei prezentate la conferinta retailArena arata ca achizitiile online de bunuri de larg consum au atins anul acesta 3% din totalul vanzarilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related