2.500 de copii au participat la sesiuni de informare pe tema sigurantei rutiere, oferite de Mercedes-Benz Romania

2.500 de copii au participat la sesiuni de informare pe tema sigurantei rutiere, oferite de Mercedes-Benz Romania

Mercedes-Benz Romania, in parteneriat cu Salvati Copiii, a organizat prima editie din Romania a programului international Daimler – Mobile Kids. Astfel, 2.500 de copii au participat la sesiuni de informare pe tema sigurantei rutiere, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Cursurile au fost derulate in perioada 28 octombrie – 22 noiembrie.

Platforma Mobile Kids reprezinta o campanie de educatie rutiera, ce a inclus sesiuni de informare in scoli, lectii video si o campanie de informare realizata in parteneriat cu postul de radio Itsy Bitsy. In cadrul lectiilor sustinute in scoli, voluntarii Mercedes-Benz Romania si de la Salvati Copiii i-au invatat pe cei mici regulile de circulatie si importanta abordarii unui comportament corect ca pietoni si ca pasageri in mijloacele de transport personal sau in comun.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related