DOMO in primele 3 zile de Black Friday: Vanzari de 15,1 milioane euro

DOMO in primele 3 zile de Black Friday: Vanzari de 15,1 milioane euro

In perioada 22-24 noiembrie, Domo a inregistrat vanzari cumulate de 15,1 milioane de euro, din care 12,3 milioane de euro in reteaua de magazine si 2,8 milioane in magazinul online, informeaza un comunicat emis de DC COMMUNICATION. Black Friday la Domo continua insa pana pe 28 noiembrie.

Televizoarele au fost cele mai vandute produse, inregistrand un procent de 40% din vanzarile din aceasta perioada. Pe locul doi s-au clasat electrocasnicele mari cu 28,6%, urmate de categoria IT&C cu 20,06%, majoritatea produselor achizitionate din aceasta categorie fiind tablete (40%).

„Peste 70.000 de romani au ales sa faca cumparaturile de Black Friday in magazinele Domo, atat din retailul traditional cat si din online, cei mai multi dintre ei avand o lista de cumparaturi de cel putin doua produse. In total, am vandut peste 141 de mii de produse”, a declarat Ligia Rosu (Marketing Manager, Domo).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related