Atunci cand ma gandesc la bucatarie nu pot sa nu vad aburul creat de ciorba de pe foc si de pilaful facut cu zeama in care a fiert puiul pentru ciorba. Nu pot sa nu vad gogonele, varza rosie, ardeii copti, vinetele la cuptor, zacusca, prajitura aburinda cu ciocolata pentru care nu mai ai rabdare sa se raceasca. Dar cum fiecare bucatarie e invaluita in mister, Nielsen Romania a derulat in luna octombrie studiul "In bucataria romanilor. De la raft in farfurie", care urmareste drumul pe care produsele il parcurg din magazine pana in momentul in care sunt servite. O parte din rezultatele acestui studiu, cel de-al zecelea raport derulat sub umbrela SMARK Research, vor fi prezentate de Miriam Moroianu (Qualitative Research Manager, Consumer Research Department, Nielsen Romania) si Catalina Laschon (Head of Consumer Research Department, Nielsen Romania) in cadrul Brand Activation Strategy, eveniment din seria SMARK KnowHow, ce are loc pe 27 si 28 noiembrie.
Raportul investigheaza felul in care s-au schimbat sau transformat obiceiurile culinare ale romanilor si observa tendintele actuale referitoare la asteptarile fata de produse alimentare si bauturi, pentru a putea obtine o perspectiva relevanta.
Printre speaker-ii evenimentului se mai numara: Stefan Andrei (Business & Product Development Consultant, Exact Cercetare si Consultanta), Sorin Bechira (Managing Partner & Creative Director, X3), Claudia Chirilescu (Director General, Spoon Media), Daniel Gontz (Creative Director, Colorbitor), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta),Miriam Moroianu (Qualitative Research Manager, Consumer Research, Nielsen Romania), Dana Nae Popa (Realistic Managing Partner & Business Developer, Pastel) Adina Nica (Fondator, Open I), Mona Opran (COO, Saatchi&Saatchi), Zoltan Tussai (General Manager, Optical Disc Solutions).
Inscrierile la conferinta mai continua si astazi. Mai multe detalii despre program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentului.