Brandurile trebuie sa se straduiasca sa iasa in evidenta, sa implementeze idei creative si sa le aduca mai aproape de consumator. Proximitatea ajuta consumatorii sa ia o decizie, de aceea Alex Putineanu (Managing Director, Mobile Works) a prezentat azi la Brand Activation Strategy 2013 cateva dintre cele mai noi tehnologii care folosesc localizarea pentru a impresiona consumatorii, precum: LBS (Location Based Services), Real time LBS messaging sau Geolocation si cateva solutii folosite cu succes de branduri.
Adidas Neo a redefinit conceptul de window shopping, punand la dispozitia cumparatorilor o vitrina interactiva care le permitea sa comande articolele expuse cu ajutorul smartphone-ului, sau chiar sa schimbe postura manichinilor.
O solutie ieftina, dar foarte utila a fost folosita in Hong Kong pentru a promova designerii independenti care se confruntau cu concurenta marilor branduri. Cu ajutorul unei aplicatii, cumparatorii primeau recomandari de produse din magazinele designerilor parteneri, pe baza celor achizitionate deja.
McDonald’s a creat o aplicatie cu ajutorul careia oamenii puteau vedea de unde vin ingredientele din mancarea lor.
Brand Activation Strategy 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow ce se desfasoara pe 27 si 28 noiembrie. Evenimentul este activat de VERLA, furnizori de incredere sunt ODS, iar strategi ai datelor sunt Spoon Media. Transportatorul oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.
Despre partenerii conferintei
ODS furnizeaza incredere brandurilor. Optical Disc Solutions se remarca in piata multiplicarii industriale a discurilor optice, CD si DVD ca fiind singurul producator pe plan local si unul din cei mai mari din Europa de Est. Avand licente in domeniul productiei si securitatii informatiilor de la majoritatea autoritatilor in domeniu (Philips, CDSA, SRAC, MPEGLA, Disney, Universal etc.), ODS si-a extins domeniul de activitate si in furnizarea de servicii de print management, depozitare si expeditii, ajungand sa livreze nu doar discuri, ci incredere.
VERLA activeaza la eveniment prezentand marketerilor o selectie din solutiile sale de materiale pentru productia publicitara, pentru a le strani curiozitatea si a-i invita sa descopere solutiile de care se folosesc multe din ideile prezentate in conferinta.
Spoon, agentia de media cu 10 ani de expertiza in analiza datelor si strategie de media, prezinta cateva studii de caz despre rezultatele obtinute din optimizari in campanii de activare pe medii digitale.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Catavencii, Zumzi, IAA, UAPR, Wall Street, Best Jobs, Piata, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine si Radio Guerrilla.