Finlandia Vodka lanseaza sticla cu eticheta termosensibila, in editie limitata

Finlandia Vodka lanseaza sticla cu eticheta termosensibila, in editie limitata

Finlandia Vodka lanseaza anul acesta un numar limitat de sticle cu eticheta termosensibila, ce isi schimba culoarea atunci cand ajunge la temperatura ideala de servire de 8°C. In acel moment, culoarea alba a sticlei se transforma in albastru si devine vizibil conturul unui ren.

Sticla a fost lansata in cateva tari selectionate, printre care Rusia, Statele Unite, Polonia, Canada si Mexic si este disponibila si in Romania, incepand cu luna decembrie 2013. Numarul de sticle disponibile in Romania este de 3600. Acestea se gasesc in Carrefour si pe beicevrei.ro, au detaliat reprezentantii Wunderman pentru SMARK.

“Eticheta termosensibila creeaza un aspect distinct care sustine pozitionarea premium a Finlandia”, a declarat Johnny Cardenas (Director de Design, Brown-Forman).

Designul special vine sa sustina cea mai recenta campanie de comunicare a brandului, "To the life less ordinary".

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related