E lunea aia din ultima saptamana de lucru inainte de Craciun. Poate, pentru cei mai norocosi, ultima luni de munca din an. E o zi dificila, dar si frumoasa. Pe de-o parte anunta inca o saptamana, dar pe de alta parte anunta ultima saptamana inaintea unei vacante. "Hai ca se poate", ne spunem noi angajatii, la Stat sau la Privat. "Hai ca se poate sa o ducem si pe asta la final". Si daca vointa nu e suficienta, exista si stimulente. Tot felul de ceaiuri de Echinaceea, melodii pop americane, gandul la brad (nu brand) si la porc si la piftie. Sau, daca lucrezi in Marketing, un imn. Da, da, un imn special creat pentru tine, omule de Marketing. Un imn care-ti lauda toate calitatile, toate sacrificiile, toate realizarile. Ca un cadou de Craciun venit un pic mai devreme, dar parca la momentul potrivit. Tu esti cel care a creat comunitati globale de oameni care folosesc acelasi deodorant, trebuie sa fii sarbatorit. Tu ne faci pe noi consumatorii sa postam chestii pe Twitter, sa intram in aplicatii pe Facebook si sa ne imprietenim cu produsele noastre preferate pe Social Media. Tu ne spui de ce avem nevoie, cand avem nevoie, pentru ca noi nu stim. Ne faci sa plangem si sa radem si sa cumparam. Meriti acest imn, creat de buticul de comunicare Open pentru numarul special al revistei Strategy, Marketer of the Year. Bucura-te de el si sper sa te scoata viu din aceasta ultima saptamana a anului care s-a numit 2013:
In sfarsit: un imn care sarbatoreste adevarata valoare a omului de Marketing
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare