Hic sunt leones: Consumatorul barbat – un teritoriu necunoscut

Hic sunt leones: Consumatorul barbat – un teritoriu necunoscut

Pentru ca femeile sunt considerate adesea factorul de decizie in gospodarie, barbatii au fost neglijati multa vreme de oamenii de research, dar si de responsabilii de marketing ai brandurilor. Daca despre femei cunostintele sunt vaste si detaliate, barbatii raman un mister, ca hartile vechi unde necunoscutele erau marcate prin “Hic sunt leones”. Studiul de segmentare “Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Reasearch, face insa lumina in ceea ce priveste atitudinile, comportamentul, consumul, stilul de viata si felul in care se raporteaza la brand-uri si shopping barbatii romani cu varste cuprinse intre de 20 si 55 de ani din mediul urban din Romania, in orase cu peste 50 mii de locuitori.  

Am vorbit cu Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing) despre golurile de informatie care dominau piata romaneasca in legatura cu barbatii, dar si despre imaginea de ansamblu pe care ne-o putem face sau nu in ceea ce-i priveste. Aflam astfel ca imaginea dominanta a barbatului roman este aceea a unei persoane traditionaliste: atasat de valorile perene precum familia, prietenii, relatiile cu oamenii din jur. Lucrurile sunt extrem de diferite insa daca privim barbatii pe regiuni geografice:

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related