Din martie pana in noiembrie, sase conferinte si workshopuri vor fi organizate in seria SMARK KnowHow, acoperind cele mai importante preocupari ale profesionistilor din marketing, comunicare, research si productie. Evenimentele vor urmari teme legate de: promotii, comunitati de brand, cercetare de piata, targetarea femeilor, a barbatilor si a tinerilor.
Informatii despre subiecte, paneluri, speakeri si bilete vor fi actualizate pe tot parcursul anului pe KnowHow.SMARK.ro, cu o luna inainte de fiecare eveniment.
In 2013, evenimentele SMARK au reunit aproape 1.000 de participanti si peste 150 de speakeri internationali si locali care au oferit insight-uri, best practice-uri si inspiratie.
Evenimentele SMARK KnowHow din 2014 vor fi gazduite de UniCredit Tower (Bulevardul Expozitiei, Nr. 1F). Ales in linie cu seria de conferinte si workshopuri, noul loc de desfasurare este parte dintr-o cladire inteligenta si eficienta, plina de elemente “verzi” si zone de inspiratie.
Primul eveniment din noua serie SMARK KnowHow 2014 este Promotions Now. La a treia editie, conferinta si workshopul vor avea loc pe 6 si 7 martie, atunci cand vom vedea cum pot fi eficientizate promotiile si concursurile, tips & tricks de la coordonatori de retail si HoReCa, de la agentii de implementare de promotii, dar si studii de caz de la brandurile si agentiile care s-au remarcat in 2013 prin promotiile derulate.
Pe 7 si 8 mai va avea loc cea de-a treia editie a Brands & Communities, eveniment care aduce in atentia publicului modalitatile prin care brandurile pot identifica interesele targetului si pot construi comunitati relevante in jurul lor, precum si beneficiile pe care aceste comunitati le aduc brandurilor.
Eveniment cu traditie, Marketing Research Conference se afla la a cincea editie si se va desfasura pe 11 si 12 iunie. Conferinta si workshopul sunt o intalnire de referinta pentru industria de marcomm interesata de aflarea celor mai noi trenduri in cercetarea de piata, dar si insight-uri despre consumatori.
Toamna aduce in prim-plan evenimentele structurate pe nevoile diferitelor publicuri tinta. Primul dintre ele, Marketing for Women, are loc pe 1 si 2 octombrie si aduce in centrul atentiei adevarurile care le caracterizeaza pe consumatoare si care ajuta la atragerea acestora, dincolo de stereotipurile prin care sunt privite. Atentia se muta pe consumatorul masculin pe 29 si 30 octombrie, atunci cand, la Marketing for Men, el va fi cunoscut ca o posibilitate de crestere a business-ului brandurilor, fiind unul dintre targeturile exploatate inca sub potential.
Seria de evenimente SMARK KnowHow din 2014 se incheie cu Romanian Youth Focus, conferinta care are loc pe 26 si 27 noiembrie si care radiografiaza tinerii pentru a-i intelege si pentru a gasi reteta de comunicare pe gustul lor.
La seria din acest an vor fi invitati sociologi si psihologi cunoscuti, cei mai relevanti researcheri si planneri, creativi inspirati, manageri implicati, oameni de implementare cu vechime, dar si entertaineri, care vor oferi knowhow si inspiratie pe tema fiecarui eveniment. Continutul evenimentelor va fi coordonat de Mihaela Craciunescu (Content Developer, SMARK KnowHow), organizarea de Emil Truta (Project Manager, IQads si SMARK), sponsorshipul de Marin Preda si Adriana Jescu (Business Developers, IQads & SMARK), iar parteneriatele de Monica Dudau (Senior Project Manager, IQads & SMARK). Companiile interesate de parteneriate media, comerciale sau educationale pot scrie la [email protected].
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create incepand din 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.