Cele mai folosite produse de ingrijire personala de catre barbatii romani raman in continuare cele de barbierit, insa raportul de segmentare “Barbatul - de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group sub umbrela SMARK Research, surprinde frecventa tot mare de utilizare a gelurilor de dus, a cremelor si chiar a sapunurilor pentru barbati.
Intersectand varsta, veniturile si educatia respondentilor, raportul de cercetare a evidentiat 7 tipologii de barbati: exploratorul, devoratorul, empiricul, responsabilul, atemporalul, optimistul si refractarul.
Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing) povesteste in cele de urmeaza despre cele mai folosite produse de ingrijire personala de catre barbatii romani din mediul urban si incidenta lor in functie de cele 7 tipologii, dar si despre factorii de brand sau personali care influenteaza decizia de cumparare a barbatilor.
„Barbatul – de la arc la shopping cart” este cel de-al noualea raport de cercetare de piata realizat sub umbrela SMARK Research. Partenerii media sunt: SMARK, IQads, IAA, UAPR, Money.ro, BIZ, WallStreet.ro, Realitatea.net si Radio Guerrilla.
Lighthouse este companie de research ce activeaza pe piata din Romania din 2002. Cu o experienta vasta in multiple categorii de consum, ofera servicii de cercetare personalizate si strategic orientate, actionand conform principiului "Actionable Answers to Relevant Questions".
SMARK Research este un serviciu asociat comunitatii de marketing SMARK, prin care sunt identificate trenduri relevante ale pietei si sunt oferite solutii sub forma rapoartelor de cercetare, dezvoltate in colaborare cu cele mai importante firme de research din Romania.