SMARK KnowHow organizeaza pe 6 si 7 martie a treia editie a evenimentului Promotions Now. Editia 2014 va contine in premiera 3 segmente: conferinta, workshop si competitie a celor mai bune promotii desfasurate in 2013 in Romania. Pentru o acoperire completa a temei, SMARK asteapta pana pe 14 februarie propuneri de subiecte, prezentari si studii de caz legate de tematica evenimentului pe adresa [email protected], in atentia Mihaelei Craciunescu, content manager al evenimentului. Sunt invitati reprezentanti ai clientilor si ai agentiilor care au initiat, creat sau implementat activitati promotionale si concursuri in 2013. Propunerile vor putea fi incluse in structura deja existenta a evenimentului unde vor fi dezbatute cele mai importante teme despre conceperea, planificarea si eficientizarea promotiilor de pret si cu premii, dar si a concursurilor.
Profesionistii invitati sa contribuie cu know-how relevant pe tema evenimentului sunt: oameni de implementare, research si marketing de la client (indiferent de marimea businessului), agentiile de cercetare de piata, creatie, media, digital, productie, precum si jurnalisti, sociologi, consultanti in strategie de marketing si toti cei care au expertiza relevanta si recenta in domeniu.
Cele mai interesante propuneri vor putea fi introduse in programul conferintei Promotions Now 2014. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
- Evolutia comportamentului consumatorilor in ceea ce priveste promotiile: receptivitatea la promotii, sensibilitatea la pret si factorii care o determina, aspecte psiho-sociale de urmarit in 2014;
- Efectul promotiilor asupra imaginii brandului;
- Promotii B2B;
- Promotii ale brandurilor care activeaza in categorii de piata conditionate sau restrictionate in comunicare (ex.: farmaceutice, tigari, produse pentru copii);
- Sfaturi pentru implementarea cu succes a unui concurs;
- Studii de caz despre promotii si concursuri care au functionat sau nu, exemple locale si internationale.
Sunt incurajate si propunerile de subiecte noi, neincluse in aceasta lista, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului. Dupa 7 februarie, informatiile despre program, speakeri si bilete vor fi detaliate pe www.knowhow.smark.ro, in pagina conferintei. Pentru o mai buna intelegere a spiritului evenimentelor SMARK si a tipului de prezentari cautate, este disponibil si un making of cu cele mai bune momente ale celor 7 conferinte SMARK KnowHow din 2013.
Joi, 6 martie, in prima zi a evenimentului, temele vor viza intelegerea consumatorului, tips & tricks despre implementarea eficienta a unei promotii din perspectiva mecanismului si a premiilor si comunicarea inteligenta a promotiilor si concursurilor tinand cont de valorile brandului. Vineri, 7 martie, evenimentul analizeaza eficientizarea promotiilor pornind de la canalele in care sunt derulate, in cadrul unui debate la care participa retaileri din comertul modern si cel traditional, HoReCa si online. Mai departe, agentii si brand owneri vor prezenta case studies ale unora dintre cele mai eficiente promotii si concursuri din 2013, iar creativii se vor intrece intr-un pitch de inspiratie pentru cel mai creativ si eficient premiu mic, pornind de la premisa ca, de multe ori, premiile mici sunt trecute prea usor cu vederea, desi ele ajung la cel mai mare numar de participanti. In plus, anul acesta SMARK KnowHow introduce si competitia Best Promotions of 2013, in cadrul careia premiaza cele mai creative promotii ale anului precedent, realizate de agentii locale pentru piata romaneasca.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create incepand din 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute. Pe parcursul anului 2014, SMARK KnowHow organizeaza 6 evenimente de marketing si comunicare plecand de la cele mai relevante subiecte pentru industria de marcomm: promotii, comunitati de brand, cercetare de piata, targetarea femeilor, a barbatilor si a tinerilor. Calendarul evenimentelor este disponibil aici.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, prin intermediul ei fiind creata o platforma complexa de informare si consultanta in domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.