Nielsen a lansat recent un sondaj global care masoara nivelul de incredere al consumatorilor, principalele ingrijorari ale acestora si intentia de cumparare in randul a peste 30.000 de respondenti din 60 de tari. Cele mai recente date arata ca increderea consumatorilor a crescut in 43% din tarile acoperite de studiu, in comparatie cu 57% dintre acestea din T3 2013, in timp ce intentia de cumparare a scazut pentru toate categoriile de produse si activitati acoperite in T4 2013 si, in mare parte, a revenit la nivelul atins in T4 2012, anunta un comunicat din partea Nielsen Romania.
Initiat in 2005, sondajul global privind increderea consumatorilor si intentia de a cheltui a fost realizat in perioada 11-29 noiembrie 2013 si a adunat peste 30.000 de respondenti cu acces la internet din 60 de tari din regiunea Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord. Acest esantion are cote bazate pe varsta si sex pentru fiecare tara in parte, fiind realizat pe utilizatorii de internet ai acestora, reprezentativ pentru utilizatorii de internet si are o marja de eroare de ±0.6%. Sondajul se bazeaza doar pe comportamentul respondentilor cu acces la internet, rata de raspandire a internetului variind in functie de tara. Sondajul Nielsen foloseste un standard minimum de raportare de 60% privind nivelul de raspandire a internetului sau minimum 10 milioane de utilizatori de internet pentru includerea in sondaj. Indicele Increderii Consumatorilor din China este intocmit pe baza unui sondaj diferit, cu o metodologie mixta, realizat pe un esantion de 3500 de respondenti din China. Sondajul global Nielsen, care include Indicele Increderii Consumatorilor la nivel mondial, a fost initiat in 2005.