In urma unui acord semnat cu Cia Iguacu de Cafe Soluvel, Strauss Coffee va plati 20 millione USD pentru achizitia marcilor, a domeniilor si a drepturilor exclusive de a folosi formula Amigo in Romania si Bulgaria. Astfel, Strauss Coffee va deveni proprietarul unic al brand-ului in aceste tari. Partile asteapta validarea tranzactiei de catre Consiliului Concurentei, anunta un comunicat emis de McCann PR.
Amigo a fost evaluata la o cifra neta de afaceri de aproximativ 12.5 millioane USD in 2012, iar cota sa de piata, in volum, este estimata la aproximativ 1,8% din piata de cafea din Romania.
Strauss Coffee este prezent pe piata din Romania din 1994 si este cunoscut mai ales prin marca Doncafe (in 2012, cota de piata, in volum, a fost estimata la aproximativ 22% din piata de cafea).
"Achizitia accentueaza si mai tare pozitia competitiva a Strauss Coffee pe piata de cafea din Romania, dar si in alte piete din Europa Centrala si de Est. Strauss Coffee, prin Strauss Romania, intentioneaza sa continue sa dezvolte marca Amigo in regiune", a declarat Tomer Harpaz (Manager interimar, Strauss Coffee).