2 zile de know-how si solutii pentru promotii, la Promotions Now 2014: conferinta, workshop si premii

2 zile de know-how si solutii pentru promotii, la Promotions Now 2014: conferinta, workshop si premii

SMARK KnowHow organizeaza a treia editie a Promotions Now 2014, cel mai cuprinzator eveniment de pe piata locala dedicat promotiilor, pe 6 si 7 martie, la UniCredit Tower. Evenimentul va oferi profesionistilor din marketing, comunicare si implementare inspiratia si solutiile practice de eficientizare a promotiilor si concursurilor, de la strategie pana la executie. Editia 2014 va contine in premiera 3 segmente, pentru o radiografie completa a fenomenului: conferinta, workshop si competitie a celor mai bune promotii desfasurate in 2013 in Romania. Solutions Provider al evenimentului este AdProduction.

Evenimentul vine sa ofere know-how si solutii de la peste 30 de profesionisti, pe aceasta componenta devenita aproape obligatorie in mixul de marketing al ultimilor ani: de la concursurile organizate periodic la promotiile de anvergura. Cele 2 zile vor analiza starea actuala a promotiilor locale si exemple internationale, canalele pe care sunt derulate si eficienta acestora, mecanismele si premiile, tehnologia folosita, dar si comunicarea si evaluarea rezultatelor.

Segmentul de conferinta al Promotions Now 2014 va acoperi doua jumatati de zi, pe 6 si 7 martie, fiind structurat pe 6 paneluri. Prima zi se va incheia cu un workshop aplicat, inceput in sala de conferinta si continuat in retail, iar segmentul de Awards va incheia cea de-a doua zi.

Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul segmentului de conferinta sunt:

-         Privire de ansamblu: Intelegerea consumatorului si a trendurilor in promotii;

-         Implementare: Ce se poate intampla rau in fiecare etapa;

-         Comunicare: De la shopper marketing la tehnologii de integrat in campanii;

-         Canale: Eficientizarea promotiei in modern si traditional trade, online si HoReCa;

-         Best Practice: Studii de caz ale unora dintre cele mai bune promotii si concursuri din 2013;

-         Creatives’ Pitch: Cel mai creativ si eficient premium mic.

Astfel, tematica evenimentului acopera promotiile cu castig instant, promotiile cu premii sau cu reduceri de pret, concursuri, activarii, campanii de retail, in-store, shopper marketing.

Evenimentul din acest an va include si un workshop sustinut de Adina Andrei (Director Achizitii FMCG, Carrefour Romania) si Dan Burlacu, in prezent consultant Ascendis, cu o lunga experienta in implementarea de promotii in-store in cadrul FMCG Marketing & Distribution si in retail planning in industria de tutun, la BAT. Pornind de la premisa ca promotiile nu se pot urmari printr-un excel, ci implica munca de teren si din partea oamenilor de marketing si al celor de implementare, cei 2 traineri si cei 20 de participanti la workshop vor realiza o radiografie a promotiilor in cadrul unei vizite la Carrefour Feeria, stabilind o serie de criterii pe baza carora eficienta unei campanii poate fi urmarita, dincolo de aspectele cele mai evidente.

In plus, anul acesta SMARK KnowHow introduce si competitia Promotions Now Awards, in cadrul careia premiaza cele mai bune promotii ale anului precedent, realizate de agentii locale pentru piata romaneasca. Inscrierea, criteriile de selectie si juriul vor fi anuntate in cel mai scurt timp pe site-ul evenimentului.

19 speakeri au confirmat pana acum participarea la eveniment, urmand ca lista lor sa fie updatata si in urmatoarele zile, pe site-ul oficial. Dintre speakerii confirmati amintim: Adina Andrei (Director Achizitii FMCG, Carrefour Romania), Corin Chiriac (Planner, Geometry Global), Stefan Chiritescu (Head of Innovation, Graffiti BBDO), Catalin Ciurezu (Director Executiv, Mediapost Hit Mail), Camelia Dau (Group Brand Manager, Kinder), Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown), Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Nir Refuah (General Manager, MRM Worldwide Romania), Doru Spataru (Owner, Front Line Marketing).

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul evenimentului. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 20% reducere.

Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction.

AdProduction a fost infiintata in 2002 si pune la dispozitia clientilor servicii de print outdoor si indoor, alaturi de produse de semnalistica si POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la productia in house si ulterior pana la montaje in locatiile clientilor.

Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, Radio Guerrilla.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related