Activare de brand P&G la Sochi, in P&G Family Home

Activare de brand P&G la Sochi, in P&G Family Home

Dupa ce a adus lacrimi in ochii intregii planete cu spotul "Pick them back up", realizat cu ocazia Jocurilor Olimpice de Iarna de la Sochi, P&G a continuat campania Thank you, mom si in mediul offline, la Sochi. Pe toata durata olimpiadei, P&G Family Home a functionat ca o casa departe de casa, un loc in care mamele si familiile olimpicilor si-au putut petrece timpul pe parcursul probelor. Pe langa brandurile care au ajutat la buna desfasurare a Olimpiadei (Ariel si Fairy), asa cum s-a intamplat si la Vancouver si Londra, in Family Home au avut loc diverse activari ale brandurilor din portofoliul P&G.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related