Toata copilaria i-am auzit pe ai mei povestind despre interminabilele concedii pe care le aveau in tinerete. Desi nu am avut masina, m-au plimbat si pe mine peste tot si mi-au aratat, de la manastirile din Nordul Moldovei pana la castelele din Transilvania si peisajele din Carpati, cam tot ce era de aratat. Pe langa excursii la New York, in Alpi sau Caraibe, sunt si branduri care isi pastreaza spiritul patriotic, si le ofera consumatorilor ca premii la concursuri excursii in tara.
Catena, Farmacia Inimii, cum a ramas intiparita in mintea tuturor, ofera anul acesta 500 de sejururi pentru doua persoane la bai. Precizeaza ca premiile sunt transmisibile, insa doar rudelor de gradul I. Asadar, daca sunteti fericitul castigator al unei excursii la Calimanesti sau Caciulata, o puteti darui linistiti bunicilor. Pentru a castiga, consumatorii trebuie sa faca cumparaturi de minim 15 lei in farmacie si sa completeze talonul de concurs.
ROM Autentic sarbatoreste romaneste Dragobetele si a pregatit premii duble pentru indragostiti. Pentru a castiga, acestia trebuie sa cumpere 4 produse ROM din magazine si sa inscrie codul in aplicatie. Premiul cel mare il reprezinta trei weekend-uri romantice la Sibiu sau Sighisoara.
Tot romaneste sarbatoreste si EXIMTUR, care are un concurs foarte poetic. Utilizatorii trebuie sa ii scrie un ravas persoanei iubite, folosind cateva cuvinte sugerate. Ca sa mai potoleasca focul inimii, premiul il reprezinta un weekend la Hotelul de Gheata de la Balea Lac.
Bookland vesteste primavara si anunta un concurs de martisor, cu un premiu relaxant la munte, la un hotel de 4 stele cu acces la spa. Daca sunteti prea obositi de la citit in cuplu, sau daca dimpotriva, aveti nevoie de o evadare de weekend ca sa deschideti cartea aia pe care ati tot purtat-o in geanta.
DERO a lansat pe pagina de Facebook concursul “Locuri DEROmania” in incercarea de gasi cele mai frumoase locuri din tara. Dupa ce au votat, utilizatorii aplicatiei au putut castiga o excursie de trei zile, pentru doua persoane, in Cartisoara, jud. Sibiu, Archia, jud. Hunedoara sau pe Transfagarasan, in functie de preferinte.
Tot o campanie care dorea promovarea frumusetilor tarii a facut si Silva, care a oferit 80 de excursii in Romania Pitoreasca: Bucovina, Maramures, Delta Dunarii, Muntii Apuseni, Valea Prahovei, Sighisoara si Bucuresti. Pentru a castiga, consumatorii trebuiau sa introduca pe site-ul Silva codul promotional de sub capac.
Romanii calatoresc mai degraba in tara decat in strainatate, conform datelor din raportul de cercetare "Finding the Middle Class", realizat de eResearch sub umbrela SMARK Research. Nu pentru ca sunt patrioti pana in panzele albe cu totii, ci pentru ca nu isi permit mai mult de una-doua excursii pe an in afara tarii. Cum sunt gandite premiile, cui se adreseaza si ce-si doresc romanii sa primeasca la concursuri, aflam pe 6-7 martie, la conferinta Promotions Now 2014.
Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction.
AdProduction a fost infiintata in 2002 si pune la dispozitia clientilor servicii de print outdoor si indoor, alaturi de produse de semnalistica si POSM-uri. La acestea se adauga competente – de la design la productia in house si ulterior pana la montaje in locatiile clientilor.
Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, Radio Guerrilla.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.