Carrefour introduce in hipermarketurile din Bucuresti sacose Remesh din material publicitar reciclat, prin campania „Shop cu dublu scop”

Carrefour introduce in hipermarketurile din Bucuresti sacose Remesh din material publicitar reciclat, prin campania „Shop cu dublu scop”

Carrefour lanseaza campania “Shop cu dublu scop” si introduce linia de sacose Remesh in cele 8 hipermarketuri din Bucuresti, veniturile dobandite in urma vanzarilor revenind asociatiei Ateliere Fara Frontiere, anunta un comunicat din partea companiei.

Remesh este un proiect dezvoltat de asociatia Ateliere Fara Frontiere, ce consta in confectionarea de genti, portofele, mape, penare si accesorii din deseuri publicitare, reciclate intr-un atelier de insertie socio-profesionala. Proiectul a luat nastere ca raspuns la doua mari probleme: excluziunea sociala si abundenta campaniilor publicitare stradale in Bucuresti. In acest moment sunt disponibile la vanzare 2 modele de sacose Remesh: Resist si Refill.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related