Barbatul roman are multe fete. In incercarea de a suprinde cat mai multe dintre acestea, raportul de cercetare “Barbatul - de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group sub umbrela SMARK Research, identifica sapte tipologii de barbati: exploratorul, devoratorul, empiricul, responsabilul, atemporalul, optimistul si refractarul.
Tipologiile se delimiteaza fiecare in raport cu celelalte prin aceleasi caracteristici: prin varsta, venit si educatie. In continuare, Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing) ne prezinta trei tipologii din Romania de barbati maturi – atemporalul, optimistul si refractarul - explicand care sunt caracteristicile lor demografice, factorii sociologici care le determina comportamentul, modul in care se raporteaza la lumea din jur.
Celelalte patru tipologii de barbati sunt descrise pe larg in raportul „Barbatul – de la arc la shopping cart”, cel de-al noualea raport de cercetare de piata realizat sub umbrela SMARK Research. Partenerii media sunt: SMARK, IQads, IAA, UAPR, Money.ro, BIZ, WallStreet.ro, Realitatea.net si Radio Guerrilla.
Lighthouse este companie de research ce activeaza pe piata din Romania din 2002. Cu o experienta vasta in multiple categorii de consum, ofera servicii de cercetare personalizate si strategic orientate, actionand conform principiului "Actionable Answers to Relevant Questions".
SMARK Research este un serviciu asociat comunitatii de marketing SMARK, prin care sunt identificate trenduri relevante ale pietei si sunt oferite solutii sub forma rapoartelor de cercetare, dezvoltate in colaborare cu cele mai importante firme de research din Romania.